حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

فوت و فن اسباب کشی در کمتر از دو هفته!

در این مطلب می خواهیم با هم با روش هایی آشنا شویم که بتوانید جا به جایی منزل و اسباب کشی خود را در دو هفته و یا کمتر طی کرده و با برنامه ریزی و پیش بردن منظم کارهای خود با موفقیت بیشتر، این کار را به پایان ببرید. 

اسباب کشی: برای همه ما ممکن است که برای شرایط کاری و شغلی مان تغییراتی رخ دهد و یا برای شرایط خانوادگی یا هر چیز دیگری تصمیم به جا به جایی منزل بگیریم. ممکن است برای اول کار، به نظرتان همه چیز خیلی سخت و پیچیده به نظر برسد و یا ندانید که جا به جایی منزل خود را از کجا شروع کنید؛ اما اصلا لازم نیست که نگران باشید. در این مطلب همراه باشید تا با هم با روش هایی آشنا شویم که بتوانید جا به جایی منزل و اسباب کشی خود را در دو هفته و یا کمتر طی کرده و با برنامه ریزی و پیش بردن منظم کارهای خود با موفقیت بیشتر، این کار را به پایان ببرید، پس با ما همراه باشید.

اسباب کشی آسان

یکی از تجربیاتی که خود من نیز در زندگی خود داشتم، جا به جایی منزل و اثاث کشی در دو هفته بود. شاید جالب باشد بدانید که این جا به جایی از یک سمت کشور به سمت دیگر آن رخ داد. جا به جایی منزل و اسباب کشی خانه من در این دو هفته با برنامه ریزی دقیق و فوری ای اتفاق افتاد. شما هم باید بدانید که قبل از هر چیز باید یک برنامه ریزی دقیق و کلی ای داشته باشید. باید اولویت های خود را در روند جا به جایی منزل تعیین نموده و بر اساس آنها عمل کنید. می توانیم نمونه هایی از این اولویت ها را در بسته بندی وسایل برای اسباب کشی دانست و یا حتی گرفتن بچه ها از مدارس و مهیا کردن شرایط مناسب برای رفتن به مدرسه جدید.

شما می توانید برای شروع این کار، تمام برنامه ها، اهداف و اولویت های خود را به عنوان یک لیست یادداشت کنید و نتایج آن را نیز تعیین نمایید.

دو هفته قبل از اسباب کشی

پیدا کردن خانه مناسب برای سکونت

شما می توانید با کمک آژانس های مسکن، دوستان و آشنایان و یا روش های نوینی که امروزه در دسترس افراد هستند استفاده کنید و محل زندگی جدید خود را با کمک آنها تعیین نموده و پیدا کنید. حالا می توانید به فکر یک جا به جایی منزل منظم و برنامه ریزی شده باشید!

جا به جایی و اثاث کشی ایمن

شما برای اینکه بتوانید به خوبی و به صورت کاملا ایمنی جا به جا شده و اثاث کشی کنید باید به دنبال وسیله حمل و نقل مناسب بگردید. امروزه سیستم های باربری بسیاری وجود دارند که خودروهای خود را به شکل کاملا ایمن و در درست ترین حالت خود در دسترس شما قرار می دهند، 

جمع آوری وسایل منزل برای جا به جایی

احتمالا می توان این مرحله را طولانی ترین قسمت جا به جایی منزل و اثاث کشی دانست؛ اما شما با یک برنامه ریزی دقیق و منظم می توانید از پس این کار برآیید. اولویت بسته بندی خود را بر اساس اتاق ها و فضاها تعیین کنید. بعد از آن باید سعی کنید که جعبه ها را در هر اتاق در بهترین و خوش دست ترین قسمت قرار دهید تا در زمان جا به جایی بتوانید به راحتی و به آسانی آنها را بردارید و کامیون را بارگیری کنید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

امروزه شرکت ها حمل و نقل و جا به جایی جعبه هایی در اندازه های مختلف با کارآی های متفاوتی را در دسترش شما قرار می دهند که شما نیز می توانید از استفاده از آنها اطمینان خاطر حاصل نمایید. علاوه بر این خودتان نیز هرگاه جعبه ای دیدید که می تواند ایمنی لازم را براتان مهیا کند از آن غافل نشوید.

یک جعبه از وسایل ضروری برای خودتان داشته باشید، حتما سعی کنید در یکی از جعبه ها لوازم لازم شبانه خود را آماده داشته باشید. چیزهایی مثل لوازم بهداشتی، لباس خواب، دستمال کاغذی، حوله و … . این کار به شما کمک می کند که در اولین شب جا به جایی خود گیج و سردرگم نباشید.

مشخص کردن نام جعبه ها

برای اینکه در زمان بازکردن جعبه ها در منزل جدید دیگر گیج و سردرگم نباشید می توانید به راحتی بر روی هر جعبه محتویات و یا اتاقی را که مختص به آن است مشخص کنید.

استخدام یک تیم حرفه ای

برای داشتن جا به جایی خوب و مرتب بدون شک نمی توانید تنهایی کاری را انجام دهید؛ بنابراین با کمک یک تیم حرفه ای که امروزه تعداد آنها کم نیست و به راحتی نیز در دسترس شما قرار دارند کار جا به جایی منزل و اسباب کشی خود را به انجام برسانید.

دو هفته بعد از اسباب کشی

آدرس خود را تغییر دهید.

حالا که جا به جا شده اید به تمام مراکز و یا بانک هایی که در آنها آدرس منزل قبلی شما هستند بروید و این اطلاعات را به روز کنید.

پیدا کردن مبلمان جدید برای منزل تان را فراموش نکنید.

حالا می توانید با خیال راحت به سراغ لوازم و وسایل جدیدی بروید که مناسب منزل تازه شما باشند، پس با خیال راحت و با دقت و کسب اطمینان خاطر به سراغ خرید بروید.

محله خود را خوب بگردید و مراکز مورد نیاز اطراف منزل خود را پیدا کنید.

یادتان نرود که شما باید از محل زندگی جدید خود اطلاعات لازمی داشته باشید؛ بنابراین مراکز بهداشتی و پزشکی، مراکز خرید و… را در اطراف خود ارزیابی کرده و به خوبی بشناسید، تورهای محله گردی ihome در این زمینه نیز به کمک شما آمده است و اطلاعات جامعی از محله های مختلف را در اختیار شما قرار داده است.

امیدواریم که با رعایت این نکات، اثاث کشی آسانی داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.