حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

قیمت سنگین اثاث‌کشی

بالا رفتن قیمت حمل‌ونقل کالا یکی از معضلات و مشکلاتی است که امروز در اقتصاد بازار ما نمود پیدا کرده است. در حالی که نرخ‌های مصوبی در این‌باره وجود دارد اما اکثر موسسات حمل‌ونقل کالایی فارغ از نرخ‌های اتحادیه، نرخ‌های کرایه را تا دو برابر بالاتر اعلام و از مشتریان خود اخذ می‌کنند. 


در حالی موسسات اتومبیل کرایه نرخ‌های بیش از مصوبات اتحادیه را از مشتریان خود مطالبه می‌کنند که مصوبه اخیر به آنها اجازه افزایش 10درصدی نرخ بار را داده است. اما به نظر اکثر کسبه این رسته صنفی، این افزایش نرخ کفاف هزینه‌های آنها را نمی‌دهد. 

  ادامه مطلب ...

اتوبار و باربری تهران ویلا

اتوبار تهران ویلا اقدام به ارائه سرویس ویژه در محدوده تهران ویلا نموده است. کلیه شهروندان تهران ویلا تنها با یک تماس از خدمات بهترین باربری تهران استفاده خواهند کرد . هدف ما جلب رضایت و آرامش همشهریان عزیز میباشد.

سرویس های اتوبار تکبار در محدوده تهران ویلا

- ارسال بهترین سرویس باربری و اتوبار در تهران ویلا با کلیه امکانات و متناسب با حجم بار در محدوده تهران ویلا 

- ارسال تجهیزات بسته بندی ( محکم و بادوام، قیمت مناسب : فوم، سلفون، چسب، کارتن ساده، کارتن رگال دار و ضربه گیر.. ) 

- اعزام نیروی متخصصی و مجرب باربری جهت حمل وسائل 

- اعزام کارگر ماهر و خوش اخلاق جهت حمل وسائل سنگین نظیر گاوصندوق 

- باربری و حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری ( از مبداء تهران به سایر نقاط کشور )

- مشاوره و راهنمایی اسباب کشی و باربری

کافیست با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس باربری در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار در تهران ویلا  را از ما بخواهید ! 

۱۰ درمان کابوس اسباب کشی!

انتخاب شرکت باربری


شرکت باربری مورد نظرتان را با توجه به توصیه نزدیکان یا از طریق آگهی روزنامه می‌توانید بیابید. برخی از شرکت‌های حمل و نقل خودشان مسئولیت بسته‌بندی وسایل را نیز بر عهده می‌گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود؛ البته از قبل روی هزینه بسته‌بندی با آنها به توافق برسید تا در آخر به مشکل برنخورید.


برنامه‌ریزی


برای اینکه در روزهای اسباب‌کشی سردرگم نشوید، بهتر است فهرستی از تمام کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور کنید، تهیه کنید. شما می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمع و جور کنید و تمام فشار کاری را در یک روز متحمل نشوید؛ البته سعی کنید این کار نفس‌گیر را بین اعضای خانواده تقسیم کنید و از آنها بخواهید هر روز مقداری از وسایل را بسته‌بندی کنند.

  ادامه مطلب ...