حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

حمل و نقل و اسباب کشی

یک اسباب کشی بی دردسر با نکات وبلاگ

حمل ساید بای ساید

بسته بندی و حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی
یکی از دغدغه‌های کسانی که با باربری‌ها تماس می‌گیرند تا برای جابجایی و حمل بار از نقطه‌ای به نقطه دیگر اقدام کنند، جابجایی وسایل بزرگ منزل، از جمله حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی است. جابجایی یخچال در اسباب کشی به دلیل بزرگ بودن بیش از اندازه، نیاز به تخصص زیادی در جابجایی و در درجه اول، در بسته بندی و محفوظ ماندن از صدمات احتمالی دارند.  
برای جابجایی انواع یخچال در اسباب کشی، به دلیل حجیم بودن این نوع بارها، بهتر است ابتدا آن‌ها را بسته بندی کنیم این کار یکی از کارهایی است که قبل از انجام اسباب کشی و حمل یخچال برای اسباب کشی باید انجام شود. این کار باید طبق اصول و با مهارت انجام شود. در اینجا قصد داریم با گفتن نکات مهمی درباره طریقه و چگونگی حمل یخچال ساید بای ساید، شما را در امر حمل بار و اثاثیه منزل یاری رسانیم.
نحوه آماده سازی یخچال و فریزر پیش از جابجایی
یخچال را تخلیه کنید. در ابتدای کار باید داخل یخچال خود را تخلیه کنید. برای این منظور، مواد فاسد شدنی را باید هر چه زودتر استفاده کنید تا خراب نشوند.
برای جابجایی یخچال در اسباب کشی، قفسه‌ها و سینی‌های یخچال را از جای خود خارج کنید و در پارچه نرم و محکمی ببندید. این کار باعث می‌شود تا در زمان جابجایی، از جایشان تکان نخورند تا موجب صدمه به یخچال شوند . هر چیزی را که ممکن است از جایش تکان بخورد یا باعث سنگینی وزن یخچال شوند را خارج کنید . اگر مطمئنید که قفسه ها از جایشان تکان نمی خورند ، پس نیازی نیست که آنها را خارج کنید . کافی ست آنها را درجای خود محکم کنید . این بهترین راه برای اطمینان از سلامت یخچال در جابحایی است .
روش جابجایی یخچال های ساید بای ساید که آبسرد کن و فیلتر دارند ، این است که باید شلنگ آب سرد کن را جدا کنید . اگر یخچال شما یخساز دارد ، ظرف یخساز را بیرون آورده و یخ های آن را خارج کنید .
نحوه صحیح بسته بندی یخچال در اسباب کشی
در بسته بندی یخچال برای اسباب کشی ، ابتدا درب یخچال را با چسب محکم ببندید . در غیر این صورت ممکن است در حین جابجایی ، باز شود و سبب آسیب به یخچال شود . برای اینکه بدنه یخچال آسیب نبیند، میتوانید دور آن را با نایلون حباب دار بطور کامل بپوشانید و با چسب یا طناب محکم کنید تا خیالتان آسوده باشد که بدنه یخچال، خش بر نمیدارد .
طریقه صحیح حمل یخچال در راه پله
نکته مهم در طریقه حمل یخچال در راه پله این است که یخچال فریز یا یخچال ساید بای ساید باید به صورت ایستاده یا نیمه ایستاده حمل شود . به هیچ وجه نباید یخچال را خواباند و برای حمل یخچال در اسباب کشی نباید یخچال به طور کامل خوابانده شود .زیرا همانطور که اشاره شد ، امکان ورود روغن موجود در کمپرسور در لوله های خنک کننده یخچال وجود دارد .
بهترین راه حمل یخچال فریزر در راه پله ، به دلیل حساس بودن این مرحله ، استفاده از وسایلی مانند چرخ دستی است . حمل یخچال با چرخ دستی در راه پله باعث می شود که وزن یخچال روی چرخ بیفتد و بتوان به راحتی یخچال را جابجا کرد و این بهترین روش حمل یخچال ساید بای ساید در فریزر است . طریقه حمل یخچال در راه پله یکی از مراحل حساس جابجایی یخچال ساید بای ساید سامسونگ (یا مدل­‌های معمولی) است. یکی از بهترین وسایلی که می‌توان از آن در حرکت دادن یخچال ساید و معمولی استفاده کرد، چرخ‌دستی است. این وسیله وزن یخچال را به راحتی تحمل کرده و باعث سهولت تکان دادن یخچال و مخصوصا طریقه حمل یخچال در راه پله می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.